poniedziałek, 1 stycznia 2018

Życzenia noworoczne i świąteczne migawki


Witajcie Kochani! Zdążyłam z noworocznym postem i życzeniami dla Was:)

W ten pierwszy dzień Nowego Roku chciałabym Wam - moim Czytelniczkom i Czytelnikom - życzyć przede wszystkim zdrowia dla Was i Waszych bliskich,  
miłości, 
radości - z małych i większych spraw, 
spełnienia marzeń - również tych poważniejszych i drobniejszych, 
a także spokoju ducha:) 
Życzę Wam też więcej czasu dla siebie samych, dla Waszych pasji i hobby:)

Wszystkiego dobrego Moi Drodzy!


A za nami świąteczny czas - jak wiecie, w tym roku Wigilię spędziliśmy u nas w domu, była moja mama, teściowie i brat Pawła z dwójką dzieci - razem z nami 12 osób:)
Jeśli zastanawiacie się, czy da się zorganizować Wigilię i święta dla tylu gości na 54 metrach, to odpowiadam, że tak, da się:)
Ważna jest organizacja i wcześniejsze zaplanowanie działań, a także podział zadań...:)

Ponieważ zawodowo zajmuję się realizacją projektów, podeszłam do tematu właśnie projektowo:)
Zakupy można zrobić przez internet, listę dań przygotować wcześniej i omówić z gośćmi dzieląc się potrawami, makowiec kupić w cukierni, przygotować wcześniej zastawę, sztućce i szkło, zaplanować układ stołów i krzeseł.
Ja właśnie większość zakupów spożywczych zrobiłam przez internet, dokupiłam tylko kilka produktów. Miałam przygotowaną listę potraw i produktów, których do nich potrzebuję.
Z organizacyjnego punktu widzenia największym problemem było przechowywanie potraw, ale tu uratował nas stolik na balkonie:)

Zapraszam więc na migawki naszych świątecznych kątów:)















Jak widzicie nie mamy już choinki.
Jeszcze przed Sylwestrem posadziliśmy ją na działce.
Kupiliśmy ładną sosnę w doniczce i nie chcieliśmy za długo trzymać jej w domu, że nie uschła. Ponieważ jest dość ciepło, nie ma mrozów, liczę na to, że się przyjmie.























Pozdrawiam Was ciepło i jeszcze raz Kochani - wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

23 komentarze:

  1. Wszystkiego naj naj naj ... W Nowym Roku:) Cudnie było u Ciebie w święta:) Goście zapewne byli zachwyceni. Zgadzam się z Tobą, że dobry plan przed światami, to połowa sukcesu i brak nerwów w ostatniej chwili. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z Nowym Rokiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, również Tobie i Twoim bliskim - wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Uwielbiam do Ciebie zaglądać, w tych kątach, które pokazujesz czuję się prawie jak u siebie w domu! Życzę Ci dalszej energii do prowadzenia bloga, do dzielenia się z nami Twoim pięknym światem! Dla całej Twojej rodziny dużo zdrowia i radości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego, przede wszystkim zdrówka i szczęścia. Dom wyglądał i wygląda wspaniale.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ode mnie również wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, jak Ty utrzymujesz tak nieskazitelny porządek ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego Asiu w nowym roku!Uwielbiam Twój mały biały domek jak zawsze.Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także życzę wszystkiego najlepszego i samych sukcesów w Nowym Roku.
    ______________________
    przeprowadzki wrocław

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, Już od kilku lat obserwuję Twojego bloga i jestem pod wrażaniem jak udaje Ci się na tak małej przestrzeni tak pięknie aranżować przestrzeń. Gratuluję więc tak ładnej świątecznej aranżacji i życzę dobrego Nowego Roku!!! Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie i świątecznie u Was! I to grudniowe światło za dnia - matko, jak jasno, jak nie w tę porę roku! Cudnie!
    Choinka przepiękna :> Tamten kącik taki przytulny i ciepły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie! Wszystkiego co najlepsze w 2018 dla całej rodziny. Jak ci sie podoba Gwiazdka Michalak, którą wypatrzałam na stoliku ? Właśnie sie zastanawiam nad zakupem... pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ozdoby. Tworzą niesamowity klimat. Szczerze zazdroszczę.
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne, delikatne ozdoby :) miło powspominać, póki święta jeszcze jakby trochę są z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super klimat stworzyłaś...Samycg wspaniałych chwil w 2018 roku...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wspaniałego :) prawdziwy domowy klimat. Podziwiam Twoje zmagania na tych metrach ale ja lepiej nie mam ;) bo tylko 38 m :))
    Też organizowałam Wigilię u Nas i 1 dzień świąt.
    I po tym opisie stwierdzam że ja dałam radę .Sama potrawy i dekoracje. Przygotowania do dekoracji stołu zaczęłam szybciej. Opłaciło mi się to pozytywnymi komentarzami i opiniami rodziny. Bo w Wigilię biały obrus w gwiazdki szare do tego zastawa z tym wzorem.Klasyka i lekkość ale 1 dzień świąt to na stole gościł las....i natura. ....Prawdziwa juta jako obrus, szyszki ,mech ,białe hiacynty , zastawa biala gładka. ......ach musiałam się pochwalić.
    Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie :)
    Magicznie i z przyjemnością się patrzy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajkowa kraina łagodności :) POzdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wystrój. Taki przytulny. Bardzo mi się podoba :)
    Najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślała kiedyś Pani, aby zostać dekoratorką wnętrz? Na zdjęciach widać piękny wystrój jak i na pozostałych wpisach. Wprost przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i bardzo klimatycznie :)
    Wszystkiego dobrego w 2018!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. 12 osob na 54m?... Hmmm... spróbuj zrobić komunię na 14 osób na 26m (pow. całkowita mieszk.) :-) :-D Mojej Mamie się udało :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bajkowa kraina łagodności, zdjęcia emanują cudowną energią

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń