poniedziałek, 2 października 2017

Jesienny balkon


Witam Was serdecznie! 
Piękny, słoneczny weekend za nami i wczoraj zabrałam się w końcu za porządek na balkonie. 
Balkon ostatnio zaniedbałam mocno, ale pogoda też nie sprzyjała porządkom i korzystaniu, chociażby z małą kawą na chwilę. 
Część kwiatów uschła, część zgniła, zrobiłam więc porządek z doniczkami, powylewałam z nich wodę, pomyłam i schowałam. Umyłam też deski na podłodze i na płotku, nie jakoś bardzo dokładnie, ale widać różnicę...:) Umyłam też parapety i stolik. 
Niestety w przyszłym roku czeka mnie gruntowne odnowienie podłogi, szlifierka pójdzie w ruch, ale to za kilka miesięcy...

A póki co kilka migawek jesiennego balkonu, z wrzosami jako jedyną dekoracją. 
To już chyba była ostatnia moja kawka na balkonie w tym roku, w słońcu było przyjemnie, ale jak tylko schowało się za drzewa, trzeba była uciekać do domu...
Za oknem mamy jeszcze zielono, ale liście już żółkną i opadają, to już ostatnie takie letnie widoki. Lubię takie niedzielne popołudnia, kiedy na wysprzątanym minibalkonie mogę sobie posiedzieć z książką czy gazetą.












O książce naszej Asi z Green Canoe na pewno słyszeliście, wiem, że wiele z Was jest już po lekturze, ja jeszcze w trakcie ;)





Mój książę Tofi - wykąpany i wyczesany po porannym bieganiu z Pawłem nad Wisłą :)



Uciekam szykować śniadaniówki na jutro...
Pozdrawiam Was ciepło!

55 komentarzy:

  1. Ostatnia fotka wygrywa
    Piękny balkon

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękny taras :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taras uroczy.uwielbiam wrzos! psina słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekijemy za nowy post.tak,wiem,ze sie powtarzam,ale razem z Anią,moja sąsiadką uwielbiamy Ten Blog! wczytujemy sie jak głupie,jest dla nas pożywką przy wspólnej kawie.pozdrawiamy Asiu czule.Basia i Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i przytulnie na Waszym balkonie wśród wrzosów i w towarzystwie Przystojniaka*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój balkon jest śliczny, ale piesek skradł sesję i to on, jest nr jeden :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, pies rzeczywiście nam się udał, ta rasa ma coś w sobie mega uroczego i każdy spaniel wychodzi cudnie na zdjęciach:)

      Usuń
  7. Piękny balkon jesienną porą;) Asiu, ja mam jeszcze nadzieję na piękną, złotą jesień!!! A Tofi cudny i jak pozuje! Prawdziwy arystokrata;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziś jest 16.10 i piękna pogoda ...a ja już myślałam, że to koniec balkonowania:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Widzę, że na balkonie już jesień, ale pogoda chyba dopisała :) Przepięknie się to wszystko prezentuje. Niestety u nas wciąż deszcz i deszcz, zachmurzone niebo i ani kawałka słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 dni później - znów mamy piękną pogodę :)
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Jak zwykle świetna aranżacja, jak widać nawet jesień potrafi być piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda, jesień tez potrafi być cudna, chociaż zdecydowanie wiosna i lato to moi faworycie:)

      Usuń
  10. Twój balkon jest idealny ❤❤ uwielbiam i Ten slodki psiak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do ideału mu trochę brakuje, ale jak się nie ma co się lubi...
      Dziękuję i pozdrawiam Małgosiu:)

      Usuń
  11. Balkon i pies - bezcenni! :-)
    Pozdrawiam. Ola M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby słonko jak najdłuzej świeciło na Wasz piękny balkon

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie właśnie taki balkonik mieć my też mamy właśnie w planach na następny rok zrobienie sobie balkonu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wygląda. Gratuluję pomysłu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis, zdjęcia bajeczne, a piesek- model pierwsza klasa !
    ;-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowo. Podoba mi się. Gratuluję koncepcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to urządziłaś, w sumie jak większość rzeczy z tego co widze na blogu, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Biały kolor jest bardzo fajny, pasuje do takiego miejsca jak balkon, a te dodatki fajnie podkręcają styl, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, biały jest super tłem dla zieleni, mimo, że to na zewnątrz kolor wymagający...
      Pozdrawiam i dzięki!

      Usuń
  19. Piękny balkon muszę przyznać :) Masz rękę do tego typu zajęć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wrzosy ! Piękny ogródek ! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, chociaż mocno kojarzą mi się z jesienią...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Naprawdę świetnie urządzony balkon ;) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  22. Balkon urządzony fantastycznie na tą porę roku ;) Jak zawsze masz świetne pomysły, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super to wygląda. Muszę chyba pomyśleć o czymś podobnym u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały płotek daje naprawdę dużo możliwości i chociaż trzeba go co roku odświeżać, to warto. Czy wiosenne, czy jesienne kwiaty, wyglądają dobrze na takim tle:)

      Usuń
  24. white color is very cool, it fits into a place like a balcony, and these accessories are nice to twist the style, greet the warmth

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak lekko i miło dla oka. Fajnie się tam urządziłaś ;) Piesek też wydaje się milutki :)
    Ale fakt. Sama mam biały płot w ogrodzie. Coś podobnego co jest tutaj i minimum raz do roku mąż musi go malować ponownie bo traci swoją biel :)
    Bardzo ładnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ! Fajny bardzo fajny styl balkonu, warto sobie w takim klimacie sobie zrobić balkonik będzie się fajnie na takim siedzieć w jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie wrzosów ze śliwkami :) jeszcze ta piękna biała konewka w tle...

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Bardzo fajnie się to prezentuje wszystko taki balkon chciałbym mieć u siebie a to potrzeba pracy żeby to wszystko zrobić

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny balkonik! Zastanawia mnie tylko gdzie się podziały markizy balkonowe. Nie korzystasz z nich? Ja sobie nie potrafię wyobrazić balkonu bez nich! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przytulny jest ten balkon

    OdpowiedzUsuń