środa, 18 czerwca 2014

Ogrodowy stolik

Witam Was serdecznie! Dzisiaj znowu działkowy post:) 

Jakiś czas temu doszłam do wniosku, że na działce brakuje mi niskiego podręcznego stolika. Tzn. brakuje mi również dużego normalnego stołu, ale nigdzie jeszcze nie natknęłam się na taki, który spełniałby moje oczekiwania i nie zrujnował kieszeni. Póki co mamy tymczasowy stół zrobiony z drewnianych palet, a ten wymarzony ...mam w głowie:)

Chodził mi po głowie niski stolik, który można by dostawić do wiklinowych foteli i do hamaka. Sklepy ogrodniczo-budowlane pod tym względem, to nędza, więc znowu z pomocą przyszedł internet. A właściwie internetowy sklepik, o którym pisałam już kilka razy - Vintage Home
Właścicielka, to osoba, z której wnętrzami i meblami po raz pierwszy zetknęłam się wiele lat temu na fotoforum wnętrzarskim gazety. Jakieś 5-6 lat temu albo i więcej, to jej wnętrza np. pokoi dziecięcych czy salonu były dla mnie ogromną inspiracją. Piękne inspiracje można znaleźć nadal na stronie Vintage Home, więc po rozeznaniu rynku zdecydowałam się na stolik właśnie stąd. 

Sądziłam, że będę czekać kilka tygodni, a tak naprawdę po kilku dniach mebel był już gotowy. Stolik zdecydowanie wart swojej ceny, jest porządnie, starannie wykończony, z litego drewna, więc dość ciężki, ale przez to stabilny. Jest biały, ale ma widoczne słoje drewna, wymiar i kształt taki, jak chciałam, a kropką nad "i" są skrzyżowane nogi i blat z desek, który baaardzo mi się podoba i nadaje meblowi taki skandynawski klimat.
Co tu będę dużo gadać, zobaczcie same...:) 

 








 




Moje Drogie, chyba tworzę sobie powoli mój mały raj na ziemi:) Ten biały stolik sprawił, że mogę urządzić z fotelami przytulny kąt do siedzenia. Do tego hamak, smak owoców lata i coraz więcej kwitnących kwiatów, to to, co tygrysy lubią najbardziej:) Z niecierpliwością czekam każdego przyjazdu na działkę, a  mój zamiar od początku był taki, że ma być to miejsce głównie do wypoczynku i powoli takim właśnie się staje.
 

 

A na dowód, że to nie tylko dekoracja, mój mały królewicz w akcji przy stole:)



 
 

 i chorągiewki Kasi z Kreatywnego życia pokazywane post wcześniej



 ****
Posadziłam też kilka krzaków róż i pnączy. Róże różne-pnące, okrywowe i zwykłe. Póki co nic nie uschło, więc chyba się przyjęły.





A przed nami aż 4 wolne dni, cieszę się bardzo, bo w ostatnim czasie brakowało mi tego mocno. 
Pozdrawiam Was ciepło i życzę Wam, żebyście na maksa wypoczęły i spędziły ten wolny czas, tak jak lubicie najbardziej:)

56 komentarzy:

  1. Stolik rzeczywiście pięknie się prezentuje. Widać, że jest solidny, ale ma w sobie też delikatność. Super u Ciebie, przyjemnie i relaksująco. Bardzo podoba mi się to zdjęcie z hamakiem:)

    Pozdrawia
    Karolina z zyj-kochaj-tworz.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik malowniczy, stolik śliczny, a róże... ech, pięknie będzie za niedługo! :)
    Pozdrawiam ciepło
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dzięki, a ja obiema rękami podpisuję się pod Twoimi postami działkowymi. U Ciebie jest już pięknie, Twoje róże super wyglądają na tle niebieskiej pergoli. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Widzę powojnik i bluszcz , ślicznie będą wyglądały na wejściu do Ciebie ;))
    I te róże , pilnuj ich i zaglądaj do nich , odwdzięczą się pięknymi kwiatami .
    Och i blaszki powędrowały do ogrodu ,
    stół jest cudowny i ta kropka nad *i* to jego serducho .
    Miłego wieczorka - uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obsadziłam wejście i czekam cierpliwie na efekty:) A do róż zaglądam zaraz po przyjściu na działkę, chucham na nie i dmucham:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Jak fajnie, ze tak szybko napisałas nowy post! Świetnie to wszystko aranzujesz! Stolik niezwykły! Zazdroszcze Ci Twojego raju! Póki co przesylam pozdrowienia ... z mojego piekiełka :-)
    Mialo być tak pięknie :-( a tu długi weekend z teściową :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Może nie będzie tak źle...:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Wspaniały stolik :) Twoja działeczka pięknieje z każdym wpisem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stolik cudny i doskonale dopasowany. Róże delikatne. Widzę dławisza- uważaj na niego, może zadławić otoczenie, jest bardzo ekspansywny i daje odrosty nawet metr od pnia, trzeba go systematycznie przycinać.
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak, to właśnie na to liczę:) Ale chyba jeszcze nie w tym roku mnie to czeka:)

      Usuń
  7. Działeczka cudo, a mebelki piękne, nic tylko wypoczywać i łapać promyki słoneczne, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Asiu. Przeeeeeepiękny ten kącik:) Jej TY w ogóle się nie zatrzymujesz, to niesamowite. ;) Girlanda dała fajny klimat;) Robi się magicznie. Właściwie nie mogę oderwać wzroku... bajkowo, kolorowo ale pastelowo z gustem. Daj mi troszkę swojej mocy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dzięki kochana! Z mocą jest różnie, raz więcej, raz mniej, a raz wcale, jak to w życiu...:) Czasu mi tylko brakuje na rozsmakowanie się w pełni działką, ale zbliżają się wakacje i mam nadzieję, że w końcu wygospodaruję tego czasu więcej. A Ty działaj kochana również w swoim pięknym ogródku i w morskiej altanie:) Zazdroszczę Ci jej baaardzo:)

      Usuń
  9. Świetny stolik, a do tego drewniany a nie jakieś marne tworzywo:) Coraz ładniej w Waszym ogrodzie a róże mają śliczny kolor:)
    Przyjemnego i słonecznego długiego weekendu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana fotografie fantastycznego stolika i foteli dizajnerskie w najlepszym stylu. Masz cudny kawalek swiata. Nic tylko posiedziec poczytac i popatrzyc w niebo... Rozmarzylam sie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiło się sielsko, nic tylko odpoczywać :) Oby pogoda Wam dopisała w ten wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stolik rzeczywiście świetny! Czarujesz tam na tej działce. Jest bardzo przytulnie i przyjemnie czyli idealnie do wypoczynku czego życzę z całego serca bo sama wiem jak o to trudno ;-) Udanego weekendowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarujesz na tej działeczce że aż miło patrzeć.Pięknie wszystko dopasowane .Stolik bombowy! . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stolik świetny, w ogóle Twoja działka ma wygląda na bardzo przytulne miejsce. A my z mężem właśnie robimy sobie taki niski stolik, tylko że z palet:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się stolik :) Mam też małą radę w sprawie róż jeśli będziesz ucinać przekwitające główki róż zanim zdążą zawiązać nasiona to będą do późnej jesieni obficie kwitły.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny ten Twój raj! Kiedyś nie doceniałam jak to jest mieć działkę...Teraz kiedy mieszkam na dużym blokowisku, brakuje mi miejsca,gdzie mogę usiąść, odpocząć, poczytać książkę. Namiastką tego są powroty do rodzinnego domu, ale to jednak nie to samo...Ściskam i życzę cudnego,długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stolik jest cudowny! Ma niesamowity urok! Na prawdę raj na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu uwielbiam Twój blog :) Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Stolik rzeczywiście śliczny i bardzo starannie wykonany. Sklep super zaraz tam zajrzałam. Mnie strasznie spodobał się u Ciebie stojak na butelki z winem. Możesz zdradzić gdzie go kopiłaś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiu stoliczek cudny i widze ze u Ciebie coraz bardziej po krolewsku ... slicznie ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny stoik i aż szkoda na działkę;) Ja mam składany plastikowy, nakrywam obrusemw groszki i jest ok;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam sklepik właśnie zamówiłam ławeczkę do wejścia u nich, ale muszę trochę poczekać. I zamówiłam w jysku biały komplet na taras, /są promocje/ bo jak patrzę na te Twoje biele, to wygląda to cudnie !!!!!
    Stolik wygląda na solidny. Pięknie i biało, pozdrawiam i życzę tylko pogody !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ pięknie!!!Jestem zachwycona Twoim miejscem na kawę:)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Stolik z fotelami wygląda obłędnie, tak przytulnie, romantycznie..., aż chciałoby się usiąść i nacieszyć się chwilką przy kawie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny stoliczek bardzo mi się podoba:-))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie i bardzo klimatycznie. Jednak biel sprawdza się zawsze i wszędzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. mebelki z vintage home to moje ideały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Angielskie śniadanie na trawie - piękny kącik. Stolik super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się bardzo, że tymczasowo nie zadowalasz się atrapami (typu plasikowy zestaw ogrodowy z supermarketu) tylko od razu inwestujesz w rzeczy wymarzone a przez to i stylistycznie piękne.
    Pozdrawiam urlopowo. Ola Sz.
    P.s. Dominiś jest przesłodki... ale to stwierdziłam już dawno. :-))) Utwierdzam się w przekonaniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem zachwycona Twoim blogiem,stolik jest piękny,chciałam Ci pokazać jakie siedziska,stolik można zrobić samemu ze skrzynek drewnianych,zapraszam http://deccoria.pl/galeria,id,109802,1,przed-i-po.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu stoliczek sliczny! I w domu , i na tarasie też go można wykorzystać....Coraz bardziej sielsko u Ciebie....Widac serce wkładane w wystrój i klimat!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne rozwiązanie, w ogóle świetny blog! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Napisałam do Pani maila w sprawie porady i nie dostałam odpowiedzi.Czym się Pani kieruje przy odpisywaniu/bądź nie odpisywaniu?Proszę pamiętać że kobietom w ciąży się nie odmawia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny stolik, piękne krzesła, słowem: działeczka pięknieje w oczach! Ma Pani tak świetny gust, że brak mi słów, naprawdę. Od dłuższego czasu obserwuję tego bloga i jestem częstym gościem tutaj. Lubię popatrzeć na efekty prac, jakich Pani dokonuje. Pozdrawiam serdecznie! Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Stolik wprost cudny idealnie pasujący do tych foteli :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Coraz piękniej u Ciebie !!! Twoja działka wprost kwitnie...piekny stolik:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie to wygląda jak taki mały raj na ziemi, niesamowicie sielsko, klimatycznie i pięknie:)) Czarodziejka z Ciebie;)) Uściski wielkie:)

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie to wszystko razem współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Asiu, bardzo się cieszę, że moje proporczyki zdobią już Twoją działkę :)) Właśnie o taki efekt mi chodziło :)
    Stolik świetny !! Mam kilka mebli z Vintage Home i szczerze polecam ten sklep :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. witaj,coraz piękniej się robi u Ciebie:)
    Miło popatrzeć:)
    ściskam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  42. ach jaki klimat!
    marzę też o domku z ogródkiem...

    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie
    artmari-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawy pomysł z tym stolikiem na relaks na świeżym powietrzu;)
    Zapraszam do mnie
    www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Prima fotky...prima zahrada...prima rodina...Věrka

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak to pięknie wygląda. Powiem wam u mnie w rodzinie coraz mniej osób docenia możliwości jakie niesie za sobą możliwość spędzania czasu na świeżym powietrzu w rodzinnym gronie gdzie NIE MA ZASIĘGU WIFI.

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny biały stoliczek, aż chciałoby się wypić przy nim herbatkę i poczytać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Stół ogrodowy to przemyslana inwestycja na wiosnę. Zawsze miło ze znajomymi spotkać się w słoneczny dzień w ogrodzie i porozmawiać, napić się kawy czy rozpalic grilla.

    OdpowiedzUsuń