piątek, 16 sierpnia 2013

Ogrodowe aranżacje



Witam Was ponownie w tym tygodniu, urlop zdecydowanie wpływa na ilość publikowanych przeze mnie postów:) Pisałam ostatnio o mojej  wizycie na kołobrzeskim rynku, gdzie umówiłam się z blogową Entomką i wspólnie wyruszyłyśmy na łowy:) Wspólne zakupy obu nam przyniosły szczęście - Ania zakupiła np. piękną drewnianą kołyskę za 10 zł, a ja m.in. metalową dużą konewkę, druciany czarny kosz, dwie białe donice i wiklinową tacę. Cena najdroższej rzeczy - 15 zł, reszta po 10 PLN lub mniej.  Ledwo się zabrałam z tym wszystkim na rower, który na urlopie stał się moim podstawowym środkiem transportu.





W centrum ogrodniczym wypatrzyłam lampiony na osy, cokolwiek to znaczy:)
Kupiłam je z myślą o pokoju Weroniki, powieszone w oknie myślę, że będą wyglądały ok, bo ładnie odbija się w nich światło.



Wykorzystując nowe nabytki rzuciłam się w wir aranżacji ogrodowych. 
Ech, jak ja marzę o kawałku ogródka i trawnika przy domu... Mając takie miejsce do wykorzystania zrobiłabym z niego cacko... Może kiedyś, może za jakiś czas...;)




















Na maksa wykorzystujemy wolny czas i pobyt nad morzem. Pogoda nas ostatnio rozpieszcza, jest idealnie na popołudniowe spacery.







 



Pozdrawiam serdecznie!

36 komentarzy:

  1. I znowu same cuda :) Ty to masz szczęście i oko do wyszukiwania pięknych dodatków.
    Pozdrawiam Was serdecznie. Wypoczywajcie ile się da:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi butelkami, super aranżacje. Pozdrawiam
    eva

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak Ty to robisz,kupujesz trzy,cztery zwykłe przedmioty i tak je arańżujesz,że są jak dzieła sztuki.Niesamowicie wszystko do siebie na Twoich zdjęciach pasuje a buteleczki są boskie.Lecę jeszcze raz obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. same wspaniałości kupiłaś a już te butelki są obłędne (ach te kolory) i super wyglądają zawieszone na klamerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja uważam, że masz niezwykły dar, robienia COŚ z NICZEGO :) Cudne nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka :) podobną tacę wiklinową kupiłam w pepco :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampion na osy jest poprostu pulapka na nie. Powinno sie wlac goracej wody troszke i kilka kropel miodu. Korek...wiadomo po co... Tez uwazam ze lepiej sie beda prezentowaly jako ozdoba anizeli naczynie usmiercajace:-D pozdrawiam Kasia obserwatorka;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy znalazłaś :) a ta konewka to aż się prosi żeby ją na biało pomalować :D miłego dalszego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o waszych wspólnych zakupach rynkowych, ja z braku czasu już dawno dawno nie byłam na naszym sławnym ryneczku, ale muszę się wybrać bo nie długo pewnie pojawią się dynie, a zakupy za grosik to zawsze przyjemny dodatek, któremu trudno się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ zazdroszczę tej konewki :)
    Cuda zakupowe !
    Podrawiam i zapraszam na moje pierwsze Candy !
    http://madeinpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu,przyznam,że bałam się czy do jedziesz do siebie z tym wszystkim....
    Niezłe skarby wylowilysmy....
    Ja już z kołyską na południu .... skąd serdecznie pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdobycze! A co co za rynek, bo będę w okolicy i chętnie też bym się wybrała na łowy...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobycze interesujące i cena super. Życzę spełnienia ogrodowych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zdobycze i jeszcze piękniejsze aranzacje!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne nabytki, zwłaszcza kolorowe lampioniki:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy szczególnie ta konewka mi się podoba. No i te jak to nazwałaś - lampiony na osy- bardzo ładne kolory mają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenią się spełniają .....Zakupy bardzo udane . Ceny super.....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kup mieszkanie z ogródkiem!Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cos dla Ciebie do pokoju synka:)
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.400084296758806.1073741981.133947040039201&type=3

    OdpowiedzUsuń
  21. No to widzę wypoczynek udany! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, lubię oglądać Twoje aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne aranżacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te lampiony są świetne! Cokolwiek się w nie złapie ;) Ja też byłam w piątek na starociach i przywiozłam parę drobiazgów. Towarzyszyła mi teściowa. To naprawdę świetna zabawa! Konewka jest super, donica, która przypomina okiennice też :) A hortensje są tak cudowne, że pięknie pasują właściwie do wszystkiego, prawda?
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję miłego spotkania z Entomką i Waszych udanych zakupów
    marta

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo udane zakupy i do tego za niewielkie pieniądze, gratuluję!!! Widać, że wakacje służą dzieciaczkom:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. coś pięknego ! Naprawdę uwielbiam tu zaglądać do Ciebie, to niesamowite jaki masz talent do łączenia ze sobą elementów, niesamowita wyobraźnia. Coś wspaniałego ! Te lampiony są śliczne :)

    Pozdrawiam i miłego wypoczynku!
    http://jagodowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia. Urlop nad morzem - uwielbiam! Bałtyk od strony Skandynawii :)
    Udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię kiedy tworzysz kompozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super urlop , zobycze i aranzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle piękne zdobycze, jak zwykle piękne aranżacje. Tak patrzę i patrzę... i chyba kiedyś przekonam sie do hortensji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. To samo myślę patrząc na kolejne piękne aranżacje Pani małego balkonu: skoro z takiej powierzchni potrafi Pani zrobić cudo, to co by to był za ogród, gdyby go Pani miała... Życzę żeby to marzenie szybko się spełniło.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne aranżacje i wspaniałe wakacje

    OdpowiedzUsuń
  33. Super skarby!
    Lampiony na osy były ostatnio przecenione w netto- po 2,5zł :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń