środa, 1 sierpnia 2012

Lato w pełni

Witajcie Kochane, zaniedbałam ostatnio moje cztery kąty, ładna pogoda i czasowe posiadanie jednego dziecka sprawiły, że więcej nas nie ma w domu niż jesteśmy. Dzisiaj jednak musiałam ogarnąć trochę chatę, powymiatać koty spod komody i stołu, zetrzeć kurze, wyrzucić suche kwiaty z wazonu,  itp... 
Przy okazji pstryknęłam w biegu kilka fotek:)


Jakiś czas temu odwiedziliśmy Leroy Merlin, gdzie zauroczyły mnie małe abażurki. Dawno szukałam takich małych właśnie pasujących do kinkietów-świeczników, jakie mam w przedpokoju.  




 W TK Maxxie trafiłam też na przecenę listownika, podobny chodził za mną również od dawna...:) Idealny do odkładania papierów, rachunków, które zawsze się gdzieś na wierzchu walają.






Zegar, kiedyś z kukułką, zawisł w końcu w przedpokoju





Kufer zmienił miejsce i przeznaczenie i robi teraz za tzw. stolik do kawy przy sofie. Brakowało nam miejsca do odkładania kubka, czy gazety, więc postanowiłam wypożyczyć go z pokoju Weroniki. Zmieniłam też białe i błękitne długie zasłony na krótki kraciaste biało-różowe. Jak widać, nic u mnie nie ma stałego miejsca...

 


 



 


Do pokoju Wery dokupiłam też fajny kolorowy napis oraz jeszcze jeden kuferek z przeceny w Tk Maxxie również:) Będzie miała gdzie chować swoje skarby po powrocie z wakacji




A ja w piątek wybywam ze stolicy nad morze odwiedzić dzieci w Kołobrzegu, niestety wracam już w niedzielę. 
Zatem do zobaczenia w przyszłym tygodniu:) 
Pozdrawiam serdecznie i jak zawsze serdecznie Wam dziękuję za dobre słowo!

43 komentarze:

  1. Joasiu, ten kufer super wygląda w pokoju - salonie - rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, kufer wędruje po całym mieszkaniu, jak większość mebli u mnie, ale rzeczywiście w tym miejscu jest najbardziej praktyczny:)

      Usuń
  2. Jak zawsze wszystko pieknie sie komponuje!!! listownik rewelacja!!
    Dodatki do pokoju córci śliczne, literki uwielbiam pod każdą postacią,w pokoju mojej Mani tez są;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja tez jestem fanką literek w pokojach dziecięcych...:)

      Usuń
  3. Kufer jako stolik do kawy - super sprawa!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie - kufer idealny pod kaweczkę :D
    my również w piątek - kierunek Kołobrzeg
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, entomko - dzięki.
      Entomko-cieszę się, że odwiedzisz moje rodzinne miasto:)

      Usuń
  5. Nie wiem czy już pisałam, ale bardzo podoba mi się ten zegar z kukułką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle pięknie u Ciebie. Ja też byłam zachwycona tymi abażurkami ale niestety w mieszkaniu żadnych kinkietów nie posiadam. Nie wpadłam na pomysł atrapy. Z tymi świecznikami to fantastyczny pomysł.
    Życzę udanego pobytu nad morzem.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) Abażurki słodkie i kuferek dla córci również. Na pewno będzie zachwycona. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mała zmiana, a efekt wielki:))) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Cud,miód i orzeszki,udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Co jedno to ładniejsze :)
    miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się klimaty w Pani domu. Życzę pogodnego weekendu :-)

    http://pasjemagdy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten napis kupiłas,pozostałe zakupy równiez bardzo udane,stolik-kufer wygląda świetnie,miłego weekendu;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przenosiny kufra to świetny pomysł:)
    Podoba mi się Twój przedpokój:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle:)świeżo,ciepło i coś nowego u Ciebie.Miło popatrzeć.Miłego wypadu nad morze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj!:)
    jak ja uwielbiam tutaj zaglądać. Twoje mieszkanko jest przepiękne i tyle w nim mojej ukochanej bieli!:) abażurki świetnie się wkomponowały w przedpokój, a tego kufra to zazdroszczę strasznie, bo też mi się marzy coś takiego:)
    podobają mi się też te zasłonki, nadają wnętrzu bardzo przytulny charakter i jak świetnie komponują się z poduchami i kwiatami:)
    ściskam mocno i udanego wyjazdu życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne floksy. I pędzę na przeceny w TK-Maxie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na wybrzeże, bo ma być piękna pogoda. Muszę pomyśleć o takim samym listowniku na walające się rachunki i liściki. Abażurki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj!
    Bardzo mi się podoba jak zaaranżowałaś na nowo przestrzeń. Abażurki mnie też zachwyciły, z tym, ze chwyciłam za duży - na lampę stojącą. Życzę odpoczynku, chociaż chwilowego w Kołobrzegu. Pozdrawiam. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  19. A co to takiego zielonego na tym kufrze?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kufer w roli stolika rewelacja. Tez myslalam o czyms takim u siebie, ale zanim znajde odpowiedni to mina lata swietlne i zapewne koncepcja zmieni mi sie 100 razy.
    No ale w ogole to u Ciebie wytwornie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie - te kolory tak uspokajają :)
    A czy ten kufer nie jest zbyt ciężki aby go przenosić przy rozkładaniu łóżka?
    Wszystkie nowe przedmioty bardzo mi się podobają - ale chyba listownik najbardziej :) Napis do pokoju Weroniki super :)
    Jedyne co, to wolę długie zasłony - choć kolorystyka tych w kratę bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ja ci zazdroszczę takich sklepów...buuu..te abazurki są śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię tu do ciebie zaglądać jak zwykle miło i przytulnie. Nowe zakupy świetne.Abażurki to mój faworyt!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie... Najbardziej urzekający kącik kanapowy.
    I ta roślinka - powiesz, proszę, co to za kwiatek?
    Pozdrawiam serdecznie-ewelina

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe abażurki dobrałaś, listownik super :) Życzę pięknego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ... perfektné !!!!! zbožňujem tvoje bývanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Joasiu, Twój dom i konsekwencja w jego tworzeniu, bezustannie mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam dzisiaj w LM ale nie widziałam takich ślicznych abażurków!!!

    Listownik super!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaglądam tu często. Podziwiam. Trójka wspaniałych maluchów. Kochająca je mama w zakamarkach mieszkania, na spacerze w ogrodzie - wszedzie. I fantastycznego tatę widać, który jak się domyślam przenosi te mebelki. Mieszkanko radosne i pełne miłości tu widzę.
    w TYM wnętrzy Wasz piątka wyglada jak bukiet róź, Wy jesteście ozdoba tego mieszkanka.
    Pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, aż żal, ze sie samemu takiego zmysłu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  31. Te abażurki pasują idealnie do błękitnego przedpokoju. Bardzo mi się podobają :).
    Pozdrawiam Was ciepło :))))
    Ola z Mikołajkiem

    OdpowiedzUsuń
  32. I dobrze że w domu nic nie ma stałego miejsca ! przynajmniej nie jest monotonnie jak u większości w domach ;))) Wspaniale jest. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę Pani tego morza ....A jak dzieci, nie tęsknią za domem? Proszę koniecznie napisać jak Weronika zareaguje na odnowiony pokój. Najlepiej proszę jej robić zdjęcia jak wejdzie i zobaczy pierwszy raz zmiany i wrzucić kilka fotek na bloga ;)
    Kupiła Pani piękne abażury. Mam nadzieję, że nie oszaleję i nie kupię sobie takiego... (bo nie mam lampki)... "stać mnie" na takie wygłupy... Zwłaszcza, że mam poszewkę na jasiek z identycznego materiału. Kufer w pokoju to super pomysł. Wszystko mi się podoba... tylko ściany podobały mi się bardziej za czasów "Mojego Mieszkania". Błękit na ścianach to nie jest mój kolor... chociaż mam zamiar niedługo zastosować go jako kolor dodatków w salonie. Mam na myśli lśniące zasłony, może uda mi się dostać hortensje... no i oczywiście poduszki na kanapie...
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za inspiracje.
    P.S. czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani dom jest PRZEPIEKNY !!!!!!!!!!!!!!!!! Cudowny, cudowny.... Moj dom jest rowniez moja pasja ale my pod amerykanskim niebem mieszkamy :) Mam 3 coreczki i syna i wesole zycie:) Pozdrawiam Serdecznie i zapowiadam, ze bede tu czesto zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba muszę odwiedzić TK Maxxa. W ogóle dzięki Twojemu blogowi mam ostatnio chęci na zmiany w domu. Tylko brak mi Twojej kreatywności i pomysłów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Blog meraviglioso!Divento seguace|Baci,Rosetta

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie sobie czasem coś poprzestawiać.Napis DREAM super, szczególnie te kropki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. co ty robisz ze masz tak piękny dom ?! :O

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny ten twój domek :) Mam pytanie dotyczące malowania mebli z Ikei. Czy wystarczy farba akrylowa, czy używasz czegoś jeszcze? Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń