piątek, 18 maja 2012

"Moje Mieszkanie" na moim balkonie:)

Moje Drogie, jak już niektóre z Was zauważyły - w czerwcowym numerze "Mojego Mieszkania" pojawiłam się znowu ja i tym razem mój niespełna dwumetrowy balkon. 
To kolejna przygoda z tą fajną gazetą po sesji mojego mieszkania w "Moim Mieszkaniu" :), o której pisałam TUTAJ i TUTAJ. Podczas zdjęć w lipcu ubiegłego roku stylistce wpadł w oko mój balkonik i miesiąc później znów gościłam u siebie ekipę MM:)
 Tym razem moja skromna osoba jest prezentowana w dziale "Kobieta z pasją" :)
 

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i maile z gratulacjami, obiecuję odpisać na każdy, ale po najbliższym weekendzie, kiedy to jak wiecie, mamy uroczystość I Komunii mojej córki.

Miłego oglądania, pozdrawiam serdecznie:)

Wszystkie zdjęcia w tym poście, to materiał opublikowany w
"Moim Mieszkaniu" /2012 (zdjęcia M.Czechowicz, stylizacja J. Sławecka, tekst
D. Jaworska) i są własnością Wydawnictwa Murator 








61 komentarzy:

  1. Przepieknie...ogromnie zazdroszczę balkonu!!!! i gratuluję jednocześnie bo jest śliczny;))) nie wychodziłabym chyba z niego;) miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. małe a tak cieszy, słodziutki jest ten balkonik pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości:)Gratuluję:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały ale jakże cudny...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie błogo, świetne latarenki, cudownie wyglądają gumowce. Brak słów, przyjadę i chwilkę posiedzę przy herbatce. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na Komunię!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. gazetke juz mam;-)))Jestem zachwycona Twoim balkonikiem;-)))PIeknie i gustownie;-)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam gazetkę:)Podziwiam pasję i balkonik.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, pięknie!!! Mam tylko pytanie - bo widzę, że nie masz zadaszenia (tak jak ja) - co robisz jak zaczyna się deszcz?? Chowasz wszystko do domu, prawda? Te półeczki wiklinowe, krzesło, pufy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam ,obejrzałam,przeczytałam i spieszę z gratulacjami!!!!!
    Pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gazetke już czytalam, gratuluję, wspaniąły balkonik i sesja.

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJE..SLICZNY BALKONIK:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, balkon jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje Ci serdecznie kolejnej udanej sesji w Twoim mieszkanku.
    Po raz kolejny udowodniłaś że "małe jest piękne" . Pozdrawiam cię serdecznie i życzę Ci kolejnych wspaniałych pomysłów na przemeblowania w twoim M4( oczywiście na łamach blogu).

    OdpowiedzUsuń
  14. Joasiu ja też mam juz gazetke i podziwiam :)) Wczoraj wieczorem sobie ja ogladałam :)) Mam tez poprzednie. Gratuluje :)

    Pozdrawiam słonecznie, bo pewnie usiądziesz juz od poniedziałku z kawusia wieczorna :)

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz być dumna z balkoniku, miło że pojawiałaś się w MM ...))) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam pa...)))

    OdpowiedzUsuń
  16. balkon cudowny!!!
    Ja mieszkam w bloku i mój balkon jest troszkę większy, ale głównie suszymy na nim pranie latem i właśnie główkuje jakby go przerobić....

    A Ty nie suszysz prania na balkonie Joasiu? :) Jak sobie radzisz?

    OdpowiedzUsuń
  17. piękmy balkon, pełen zieleni ,kwiatków i taki przytulny

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to umiesz trzymać język za zębami ;-).Bo jakos nie wyczytałam we wcześniejszych postach o kolejnym randez vous z MM.Nie dziwię się ,że stylistce wpadł w oko.

    OdpowiedzUsuń
  19. masz cudownie zaaranżowany balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już go oglądałam wczoraj w gazecie :) Może i malutki, ale go masz :) nigdy nie miałam balkonu... cieszę oczy Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe to maleństwo, ale dzięki niemu jest w środku miasta oaza spokoju, zieleni, taki azyl, zwłaszcza za tą wiklinową zasłoną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały balkon :)) przykład, że nawet na małej powierzchni można stworzyć prawdziwą oazę spokoju - fantastyczne miejsce na wypoczynek, na popołudniową kawę ;))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Wracając z Warszawy w pociągu czytałam Moje mieszkanie i patrzę a tu Asia;))) Ale to jest fajne zobaczyć kogoś znajomego;)
    Pięknie prezentuje się Twój balkonik;) Jak wszystko u Ciebie;)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!Uroczy balkon,mieszkanie z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mały, ale niesamowicie śliczny! Gratuluję kolejnej sesji :) pewnie ich więcej przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co miesiąc ze zniecierpliwieniem czekam na nowy numer. Wczoraj czytając gazetę żyć mi nie dawało " skąd ja tę Panią znam ":D
    Balkonik jest śliczny, mały ale urokliwy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://kangoashja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Joasiu, już w zeszłym roku inspirowałam się Twoim ogródkiem przy urządzaniu moich 2m2:))masz rękę do tych kompozycji!!i fajne pomysły:)mam tylko pytanie, jak zachowuje się ta trawka np.po deszczu, co z zimą, też chciałabym u siebie ją położyć... I co z praniem?U mnie to zmora...codziennie pralka..
    Pozdrawiam
    Gocha

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18 maja, 2012

    mam pisemko i wszystkim mówię, ze to "moja" joasia z bloga :-) dumnam, a co !! balkon rewelacja :_)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny balkon i piękne zdjęcia! Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny balkon. Mój powolutku zaczyna być podobny. Uważam, że trawka wygląda znacznie lepiej na podłodze niż kafle. No i przyjemniej się po niej chodzi :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz oko ! i piękny balkon. Gratuluję Ci kochana. Ogromny talent i mnóstwo serca w to włozyłaś ! należy Ci się takie odwieidzanie ekipy MM :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Joasiu gratuluję najserdeczniej! Twój wspaniały gust jest przez nas wszystkie doceniany ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wierzyć się nie chce, że to taki mały balkonik! jest uroczy, wszystko się na nim mieści i na pewno można się tam świetnie relaksować z popołudniową kawą czy wieczornym winkiem :) Sesja w gazecie świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję!!!! Jak widać i małe potrafi być piękne (nawiasem mówiąc myślałam, że masz loggię) tym bardziej więc podziwiam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. tego numeru gazetki jeszcze nie mam, ale po tych zdjeciach uwazam ze masz swietne nie tylko mieszkanko w srodku ale i mały balkonik jest bardzo uroczy !!! bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny malutki balkonik:)
    też mam mały...
    i uwielbiam go wiosną urządzać:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Krása!!! Nádherné fotky, kouzelný balkon a krásná žena :)))Pozdrav z Česka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnie! Bajkowe mieszkanie i bajkowy balkon - godzinami podziwiam Twój talent. Serdecznie gratuluje obecności na stronach MM :-)

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne miejsce :)
    Gratuluje MM

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak - kobieta z Pasją , fajnie że pokazujesz że balkon może być mały ale przepiękny .

    OdpowiedzUsuń
  42. Za każdym razem gdy patrzę na swój balkon, przypominam sobie m.in. Twój;) I mówię... też w końcu znajdę czas aby było biało, kwieciście i przytulnie. Póki co znów nacieszę oko Twoim! Gratuluje ponownej sesji w MM i podziwiam, że przy 3 dzieci można mieć takie cudne mieszkanko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Serdeczne gratulacje pięknej sesji! Tak magiczny domek zasługuje na to, żeby być pokazywany, a tak natchniona swoim mieszkaniem właścicielka jest inspiracją dla innych! Za każdym razem patrzę i podziwiam za każdy nowy post, pomysł w nim, zdjęcia i za to, że mamusia 3ki dzieciaków ma czas i chęci, żeby się dzielić z innymi swoim światem! pozdrawiam serdecznie!
    http://helllenashoppingmaniac.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam, czytałam ! :)
    Dzięki takiej sesji jest nadzieja dla tych, którzy mają tylko małe balkony w blokach.
    To dokładnie pokazuje , że i takim małym metrażu moża stworzyć coś pięknego !
    Podziwiam za pomysły. :)
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję pięknej sesji:) Oczywiście gazetkę nabyłam.Pozdrawiam i życzę jeszcze wielu takich spotkań na łamach.

    OdpowiedzUsuń
  46. Kupiłam, widziałam, pieknie, gratuluję, !!!!!
    pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widziałam, widziałam :-) Piękne, subtelne klimaty, jak zwykle u Ciebie :-) Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje Czarodziejko:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy23 maja, 2012

    Joasiu super,pieknie pokazujesz jak mozna z tak małego miejsca stworzyć swój mały azy i wosna,latem.
    Pieknie,a zreszta juz mi brakuje twoich wpisów i zdjęć oczywiście,ale rozumiem jesteś teraz zajeta.Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepięknie. I to kolejny dowód na to, że jak się coś chce to można :-) Mały balkonik ktośby powiedział nic się na nim nie da, a tu proszę jakie cuda :-))))

    OdpowiedzUsuń
  51. A dziś Joanny, czyli my:) obchodzimy imieniny, więc życzę samych ciepłych i słonecznych dni na tym niewielkim acz pięknym balkoniku oraz niekończących się pomysłów i spełnienia wszystkich marzeń.

    Pozdrawiam serdecznie.

    http://kangoashja.blogspot.com/2012/05/moje-pierwsze-candy-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy24 maja, 2012

    AMAZING POST:) Your blog is so wonderful, do you have twitter or facebook to follow you with???

    If you want some décor inspiration from Sweden, check out my blog:)
    Have an awesome week.

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (Sweden)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne detale, wciąż nie mam czasu zająć się swoim balkonem, ale Twój bardzo inspiruje i może bardziej mnie to zmotywuje:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny balkon:)Gratuluję sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam właśnie wczoraj zakupiłam tą gazetkę i przyznam Pani rację że nie potrzeba wielkich pieniędzyn aby balkon wyglądał ładnie-gratuluję Pani balkonu bo jest naprawdę piękny ja od niedawna pracuję nad swoim-pozdrawim i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba mi się ta przestrzeń

    OdpowiedzUsuń